fredag 16 mars 2012

A granny a day

Jag har ett gammalt projekt med mormorsrutor som jag gärna skulle vilja bli färdig med och detta kanske är ett bra sätt. Vi får hoppas jag kommer igång med rutorna! Nästa gång ska jag definitivt göra större rutor..

I have an old project with granny squares that I would love to finnish, this is maybe a good way. Let's hope a manage to begin with the squares again. For the next project I will definitely make bigger squares. 



(Klicka på bilden för att komma till källan)




3 kommentarer:

  1. Kul idé! Får ju en att bli klar med de där stora projekten i alla fall :)

    SvaraRadera
  2. Det är ju det där som är problemet....det tar tiiiiid att bli färdig. Någon gång framåt nästa decennium kan min pläd vara klar. Kanske.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hello! Thank you for writing about A Granny A Day! :) xx

    SvaraRadera